sábado, 25 de mayo de 2013

L'AUTOESTIMA

yeeeeeeeeh! Quan de temps.... havia perdut les ganes de tornar per aquí! jajajaj

Tot i així la Tanit ja ha tornat.. amb energia renovada... per fi! i això només ha estat gràcies a mi mateixa... qui ho anava a dir ...

El tema d'avui és....

L'AUTOESTIMA

Aish... una cosa que uns sembla que tinguin tant i d'altres tant poca... Doncs de fet crec que els que   sembla que en tenen molta en realitat els en falta.
I jo que pensava que les noies guapíssimes tenien autoestima... I després vaig pensar: Si tenen tanta autoestima tot aquest munt de maquillatge per a què? La resposta va ser clara: perquè els en falta.... com a tantes persones.

Vivim en una societat complexa, plena d'estereotips que ens fan semblar robots. Si si robots. Actuem tal i com ho fa el veí, ens pintem com la noia més guapa del planeta, ens posem els cordons per dins perquè per fora no es poden portar i pensem que ens miraran els peus... Collons algú ha d'estar molt avorrit per mirar-nos els peus... o ha de tenir molta enveja si després t'ho retreu!

Ens creiem que som molt diferents de la resta però després ens adonem de que els altres també pateixen per si van depilats, tothom té complexes, tothom sembla feliç al facebook i al final tothom té els seus maldecaps... Si al cap i a la fi no som tant diferents...

Les persones diferents no són aquelles que volen que se'ls hi reconegui pel facebook. No són aquelles que necessiten l'aprovació dels altres per a ser felices. Però això és complicat. A mi també m'agrada que em reconeguin el que faig bé ! Però que et reconeguin que una cosa està bé quan tu la veus malament quina gràcia té? No és millor ser autosuficient i reconèixer-se els propis mèrits?
Ningú m'ha de dir res per a que jo m'ho cregui. Primerament m'ho he de creure jo per a sentir-me satisfeta.

Jo sóc la reina dels meus pensaments, de les meves decissions, de les meves derrotes i de les meves victòries. Jo sóc qui s'ha de reconéixer i ningú més.


Gràcies,


a tots vosaltres que sou amb mi i que d'una certa manera m'heu ajudat a arribar a entendre aquest missatge.


Tanit. Sempre al vostre costat :)

1 comentario:

  1. Gràcies a tu per ser com ets, per arribar a aquesta publicació que tots necessitàvem i sense tu no hauria estat possible.
    Proposo un brindis perquè aquest sigui l'inici d'un llarg camí cap a la felicitat total!!!

    ResponderEliminar