miércoles, 14 de agosto de 2013

Transparència !!!!

Ho sabies?
No ho penso oblidar mai de la vida. MAI MAI MAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'és igual que em diguin que ho he de fer, que és el millor per mi... bla bla bla bla Perquè la gent parla i parla però no ha viscut allò i possiblement mai a la vida viurà res semblant. 

En el fons el que més greu em sap de tot és que no visquessis el que vaig viure jo. Un moment especial, ple de llum, estrelles, somriures, complicitat! 
Com pot ser? Com pot ser que diguis que res no és veritat? Com pot ser que menteixis tant? I tant malament? Eh? Perquè?

Poc a poc estic descobrint un nou món. Me n'adono de que la gent diu que és sincera i en el fons no ho són ni amb ells mateixos. S'avergonyeixen dels seus sentiments, i quan veuen que estan sentint alguna cosa especial fugen corrents abans que els atrapi un Ursa ( és el monstre que apareix a la pel·lícula After Earth i que simbolitza la por, però que realment no existeix, la podem dominar).

Però com diuen a la pel·lícula la por no és real i per tant només està dins del nostre cap quan pensem en el futur i ens l'intentem imaginar. Tenim por de que els altres pensin malament de nosaltres si fem tal cosa, o de suspendre un examen. Ens imaginem la situació el més malament que podem i quan arriba el dia estem cagats. El resultat però, sol ser molt diferent al imaginat, la qual cosa suposa que la nostra ment ens ha jugat una mala passada pensant coses que possiblement no succeiran mai.

Per això et convido a que deixis enrere tot això i si algun dia et ve de gust superar-ho vinguis a buscar-me. Ja saps, ningú es mereix no fer el que realment li diu el cor. 
La por no ens ha d'aturar mai. I per això jo tot i tenir moltíssimes pors t'he escrit aquest post. Perquè encara que no ho rebis directament jo se que la intensió sempre arriba d'una manera o una altra perquè totes les accions que duem a terme produeixen una reacció. ( Com a la sèrie Touch)

Aquí deixo unes cites importants per a mi! 



''Hay una antigua leyenda china sobre el hilo rojo del destino. Dice que los dioses han atado un hilo alrededor de nuestros tobillos y lo han unido a las personas cuya vida estamos destinados a tocar. Puede que el hilo se alargue o se enrede. Pero nunca se romperá. ''                                                                                                                                Touch


''El miedo no es real. El único lugar donde puede existir el miedo es en nuestros pensamientos sobre el futuro. Es producto de nuestra imaginación que hace que temamos cosas que ni existen en el presente ni a lo mejor nunca existirán.''
                                                                                                         After earth


Aquesta ha sigut la que ha motivat a que escrivís aquest post. 

Estaba claro que no podíamos ser agua, 
que lo que sientes no puede verse desde aquí, 
unas palabras de aquella forma interpretada, 
no tienen vida, no, ni tienen donde ir 
donde ir, lo has olvidado: 
La vida crece entre los matices 
se esconde siempre lo que no dices 
para hacerse de rogar 
Un día claro, y aquellas cosas que no viviste 
vienen hoy para decirte: que la fiesta empiece ya 

yo empezaría por ser de los primeros, (¡Que va!) 
Huyendo siempre de los no sinceros, 

será aquel que solo sabe y recomienda: 
hacer locuras sin que nadie entienda. 

Y necesitas decir que no a los miedos, verás puedo enseñarte 
lo que yo prefiero: unas gotitas ahí de amor del bueno; 

No te preocupes besaré primero. 

Aunque me canse, y vengan miles de días grises 
o mis palabras quieran rendirse ante la lluvia en el cristal 

me suena grande, los imposibles también existen, 
son los que hoy me hacen decirte: que la fiesta empiece ya 

pero a ver: que no, que no, que yo te quiero, te cambio un si por ese 
yo no puedo, demasiadas canciones que ya no llegan... 
suenan palabras que jamás las llenan. 

(Instrumental) 
¡Lo has olvidado! la vida crece entre los matices, 
se esconde siempre lo que no dices para hacerse de rogar. 

Un día claro, y aquellas cosas que no viviste, 
vuelven hoy para decirte: quédate un ratito más 

Pero a ver: que no, que no, que yo te quiero, te cambio un si por ese 
ya no puedo: unas gotitas ahí de amor, de amor del bueno 

no te preocupes, besare primero, aunque me canse y vengan miles de días grises 
o mis palabras quieran rendirse ante la lluvia en el cristal 

me suena grande, los imposibles también existen, 
son los que hoy me hacen decirte: que la fiesta empiece ya…

Maldita Nera, No podíamos ser agua



Espero que us agradi.
De tot cor

Tanit

No hay comentarios:

Publicar un comentario