viernes, 14 de marzo de 2014

Sota de milions d'estrelles


Crec que som molt més del que imaginem. Que sóc molt més del que crec. Avui mentre les veia pensava en tu. En el teu somriure i la teva alegria. Pensava en mi. En la meva manera d'actuar, de pensar , de parlar.
Pensava en les coses que faig i que no penso, en les coses que dic i que no crec.
Però ahir vaig trencar aquest cercle. Un cercle viciós que només feia que centrifugar-me i fer-me sentir  incòmoda i falsa. Amb mi mateixa.
Tenia ganes de dir-te que et trobava a faltar, però tenia por de dir-t'ho i que no volguessis saber res de mi. Però no se perquè una força invisible em va fer dir-te que et trobo a faltar, que vull compartir coses amb tu i que vull seguir cantant al teu costat.

Quan ho vaig dir estic convençuda que milers d'estels es van posar a somriure i que el vent fort que feia aquella nit ja no va poder fer-me recular. Havia pres una decisió i no em pensava tirar enrere.

Les conseqüències van ser positives, més que positives! . La teva reacció, la meva, la teva alegria, la meva. Quan li dius a algú que el trobes a faltar quina reacció vols que tingui? Ha de ser positiva per força ! Li estàs dient que vols estar al seu costat! I jo que em passava hores pensant que no ho podia dir... Ego, insuportable ego...

Avui tot el firmament brilla. Brilla per nosaltres. Ho sento saps? No penso esperar més. Aquest cop no. Aquest cop faré i diré el que senti.  M'escoltaré més i procuraré ser sincera amb mi mateixa. Si jo em menteixo que espero que facin els demés amb mi? Si jo em respecto els altres tendiran a fer el mateix.

Gràcies. Avui amb les 9 revelacions n'he aprés molt. Ja l'havia vist, però no havia captat el missatge així saps? No havia vist les senyals com a tant clares, però ara les sento. Les veig les noto, les intueixo. Et sento des de molt lluny i se que tu em sents a mi. És màgic, realment màgic.

Moltes gràcies

Tanit


No hay comentarios:

Publicar un comentario